Fékszerviz Budapest. Várjuk szervizünkben ha fékjavításra, fék beállításra van szüksége járművének. Precíz szakszerű munkavégzés. A legtöbb jármű megfelelő időben való megállításához és lassításához fékrendszerre van szükség. A jármű lassulása következtében hő szabadul fel a féktárcsa és a fékbetétek között. A járművünk fékrendszerét ajánlott alkalmanként átvizsgáltatni és az elhasználódás mértékét felmérni, hogy a megfelelő időben szervizeltessük.
A jó állapotú fékrendszer szükséges a biztonságos közlekedéshez.
Ahogy növekszik a jármű sebessége, arányosan nő a fék útja is, persze ez függ a futómű, gumik és az útviszony állapotától is.
A fékhatás nem biztonságos olyankor, amikor harminc százalék alá csökkent a jármű fékbetét vastagsága, mert ilyen esetben nagy nyomásnak van kitéve lassításkor.
A fékrendszer karbantartását és a tárcsák, betétek beépítését csak szakemberrel végeztessük, aki a lehető legjobb minőségű anyagokat építi be, mivel a biztonságunk a legfontosabb.
A féktárcsa gyártónak van egy meghatározott alsó értéke, hogy milyen kopásmértékig használhatóak, ha ezt a szintet elérte a féktárcsa szükséges a csere. Mivel ilyen esetben a hőelvezetése romlik, ami deformitáshoz, repedéshez, túlmelegedéshez vezetnek.
Amennyiben megfelelően használjuk autónkat akkor az első féktárcsák cseréje 60-100-ezer kilométer között, a fékbetétek pedig 30-50- ezer környékén szorulnak cserére. Ugyanez a hátsó féktárcsáknál 60-160-ezer km. és a betéteknél 30-80-ezernél szükséges. A féktárcsákat legjobb minden második fékbetét cseréjekor újat beszerelni.
Fékolaj szerviz.
Fékolaj csere, fontossága. A fékfolyadék a környezetének nedvességét, páráját beszívja, emiatt nagyon higroszkópos tulajdonsággal rendelkezik. Emiatt a fékolaj forráspontja kicsit csökken. Emiatt van az, hogy egy erősebb lassításkor, vagy amikor lejtős úton sokat fékezünk felforrhat, és ezáltal légbuborékok alakulnak ki a rendszerben és a gáznemű, gőznemű anyag jobban összenyomható és ezért romlik a fékerő. A fékolajat javasolt évenként ellenőrizni, és minden második évben cserélni.
A következő felsorolásból bármelyiket észleli, javasoljuk, keressen fel
minket.
-fékezés alkalmával a kormány szitál,
-magasabb sebességről való lassításkor morgó, zörgő hang hallatszik,
-lassításkor fémes hangot,súrlódást hallatszik,
-fékezés közben félrehúz a kormány
-rázkódó fékpedál
-túlzott gumikopás
-megnőtt a fékpedál útja
-nyúlós érzetű a fékpedál
Keresse autószerviz szolgáltatásunkat és megoldjuk a problémáját.